torstai 1. marraskuuta 2012

Halloween ja marraskuun alku

Hyvää myöhäistä Halloweenia! Oon vieläkin ihan fiiliksissä eilisestä, olin nuorimman pojan kanssa meidän naapureiden Halloween-bileissä ja päätin, että tästä lähtien juhlin aina Halloweenia. Valmistautukaa ensi vuoteen, ihmiset!
 
Tein kurpitsalyhdyn! Olin paljon enemmän innoissani kuin lapset :D
Käytiin myös trick-or-treattaamassa ja oli hienoa kun melkein kaikilla oli kurpitsalyhty ja hämähäkiseittikoristeita ikkunoissa. Jee. Ja poju sai paljon karkkia, mikä oli tietysti illan kohokohta.

Franken-aino-kynnet. Mun asu koostui lähinnä noista kynsistä ja meikistä.
Halloweeniin valmistautuessa pääsi jo melkein unohtumaan, että juhlien jälkeen alkaa marraskuu. Ja marraskuun myötä NaNoWriMo. Kirjoitan tätä ensimmäisestä Write-In -miitistä (sen sijaan että työstäisin mun mahtavan eeppistä scifidraamaa) ja muistelen lämmöllä viime vuoden Helsinki-miittejä joihin jouduin kahlaamaan lumen ja loskan ja pimeyden läpi - täällä on 10 astetta lämmintä vielä ja aurinkokin melkein paistaa. Tuntuu että viime vuodesta on hirveän kauan, niin kauan että oon kokonaan unohtanut miten kirjoitetaan. Mutta tästä se lähtee! Tän vuoden tavoite on mulla vain 30,000 sanaa että ehdin tehdä muutakin kuin kirjoittaa - ensimmäiset tuhat sanaa on jo valmiina!

Nähdään joulukuussa.


P.S. Kurkkasin juuri blogiini ja ainiin, mulla on uusi ulkoasu. Kiitos I:lle uudesta bannerista :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti